Sustin intens, batand din palme

00:12 / Publicat de ^^ /



P.S. Glod Corporation, SGTPL si de la mine!

2 opinii:

Comment by Victoria Baltag on 2 iulie 2009 la 10:20

am citit abia acum ce ai zis tu .....asa este, am vrtu sa-i dam in judecata, am foat pe la avocati..cu duiumul....am vorbit chiar si cu o judecatoare..si toti au zis sa o lasam balta...ca astia au multi bani si pot angaja o asociatie de avocatrua, nu doar un avocat si o sa ne faca praf..Mai ziceau ca argumentele pe care le-am arat noi nu sunt pertinente...am incercat..m-am interesat..m-am zbatut..dar daca toata lumea ne-a zis acelasi lucru....ce sa mai fac? da , MERITA dati in judecata....mai ales ca s-au simtit cu musca pe caciula( ca de asta ne-au si scos de pe site, daca le eram indiferenti, nu ne scoteau....)...
As vrea sa pot sa fac ceva, dar sunt cu maineile legate....ce sa mai fac?

Comment by ^^ on 2 iulie 2009 la 15:35

un avocat bun inainte sa zica ca n-aveti sanse ar fi citit cazul si ar fi gasit argumentele lui, valide dpdv legal, nu s-ar fi oprit la argumentele voastre catalogate "imeprtinente".

cu atat mai mult nu s-ar fi ferit de banii, relatiile si capacitatea OC de a angaja o firma de avocati.

anyway ideea nu era atat sa castigati in instanta cat sa mediatizati cazul... sa afle toti ca OC are un proces pe rolul instantellor romane si ca cineva le constesta autoritatea de GURU in comunicare.

si sunt sigura ca s-ar mai fi alaturat si altii demersului... spre exemplu, echipa de la advertising care anul trecut n-a fost lasata sa mai prezinte in finala pt ca n-a ajuns CICA la timp, adica dupa ce au terminat ceilalti de prezentat (ceva gen ora 2-3) Asta in contextul in care cu cateva zile inainte se facuse un calendar si li se zisese ca trebuie sa prezinte la o ora fixa (ora 5!!!)

Trimiteți un comentariu