Iubesc la nebunie...

02:40 / Publicat de ^^ /

Help! Am o dilema! Astea sunt versuri de manea sau de retard?!



Ce legatura are refrenul cu restul piesei? Rasa cu sexul? Rasa cu belele de cartier? De ce se da latin si canta in tziganeste? Parca respecta rasa?! :))

Uzzy era... luat cand a cantat asa ceva? Astea sunt efectele adverse? Kktul pare aur, frumosul brontozaur?

UPDATE: Parca asta suna mai bine...

3 opinii:

Anonim on 26 august 2009 la 00:18

hmm...abia acum am auzit si io de mel asta....ma rog...cre' ca omu' canta in somn cand a inregistrat "cantecul"....vorba ta..suna cam manelistic..ma rog..mai mult nu comentez.. :))..apropo..am intrat din intamplare pe blogul asta..mi s'a parut fff interesant tot ce ai postat...am citit cu placere o gramada de chestii pe aici:D..fac 2 ore de cand ma benoclez pe aici si nu prea ii mai rapsund prietenului meu pe mess de il fac sa ma sune sa ma intrebe "wtf,p unde draq estii???"..my answer..pe blog..:P

Anonim on 26 august 2009 la 00:19

astept sa mai postezi..:P...o sa mai intru din cand in cand:)

Comment by joe on 19 septembrie 2009 la 12:48

De retard.

Trimiteți un comentariu