Rusinica, Base, rusinica!

02:29 / Publicat de ^^ /

1. Tin sa urez bun venit SRI-ului, si celorlalte autoritati si somitati care o sa-mi asculte telefonul, o sa-mi verifice mailul, mess-ul si blogul! Va urez calatorie placuta in viata mea privata si imi cer scuze anticipat pentru momentele in care am sa tip la telefon, am sa injur in mail sau n-am sa am semnal bun si va trebui sa ciuliti urechea! P.S. Va rog eu, sa nu-i spuneti prietenului meu ce vorbesc la telefon! :)

-----------------------------------------------------------

2. Daca te-ai gandit sa protestezi cumva pe marginea imbecilei legi a ascultarii telefoanelor, citirii mailurilor & co. te invit sa postezi "mesajul de salut" de mai sus pe blogul tau, sa-l dai prin mass, mail etc. macar sa-i primim cu bine si sictir! :)

-------------------------------------------------------

3. Despre "Legea ascultarii telefoanelor" vreau sa zic doar atat:

Codul de Procedura Penala, la art. 91 indice 1, alin. 1 prevede asta:

"Interceptarea si inregistrarea convorbirilor sau comunicarilor efectuate prin telefon ori prin orice mijloc electronic de comunicare se realizeaza cu autorizarea motivata a judecatorului, la cererea procurorului care efectueaza sau supravegheaza urmarirea penala, in conditiile prevazute de lege, daca sunt date ori indicii temeinice privind pregatirea sau savarsirea unei infractiuni pentru care urmarirea penala se efectueaza din oficiu, iar interceptarea si inregistrarea se impun pentru stabilirea situatiei de fapt ori pentru ca identificarea sau localizarea participantilor nu poate fi facuta prin alte mijloace ori cercetarea ar fi mult intarziata."

Autorizatia se da pe maxim 30 de zile si poate fi reinnoita.

In plus, Constitutia si Conventia Europeana a DREPTURILOR OMULUI asigura dreptul la VIATA PRIVATA!

Iar Base a semnat legea... ceea ce ma face sa cred ca:

1. A inceput sa se pise pe constitutie si pe legile tarii, daca tot a decis de curand ca nu sunt bune Asa ca le incalca, promulgand kkt-ul asta de lege imorala, si neconstitutionala.
2. Ne ia drept siguri viitori impostori... devreme ce in mod normal si legal telefoanele se asculta cand sunt indicii de comitere a infractiunilor.

Asa ca... pe langa mesajul de inceput, ca tot m-aude si poate chiar ma vede, mai vreau sa-i transmit lui Base si ce zice Ombladon in Cheia de sub pres... ESTI DOAR UN VIS URAT, care s-a-ntins pe ani grei... sa-mi sugi pula, da-te-n mortii tai!

2 opinii:

Anonim on 21 ianuarie 2009 la 12:26

se vor pastra timp de 6 luni date precum adrese, durata convorbirilor...etc nicidecum continutul lor. da ma rog...

Comment by ^^ on 21 ianuarie 2009 la 22:19

evident, evident... asta scrie in teorie...

te-as ruga insa sa-mi spui cum pot ajuta doar datele mentionate de tine la solutionarea litigiilor penale? in contextul in care s-a afirmat ca scopul legii este acela de a ajuta procurorii in obtinerea datelor necesare in cazul savarsirii de infractiuni daca judecatorul intarzie in acordarea mandatului de interceptare.

ce poate procurorul sa faca doar cu datele astea? e o lege inutila, atunci? sau e o lege perfecta... pt ca se ascund dupa deget si de fapt monitorizeaza ce si cat vor? :)

Trimiteți un comentariu