Hai cu Guta, filosoful luminii, se stie! :))

23:08 / Publicat de ^^ /

De la Tata Guta citire!

Nu lucrez la BRD
Dar ma plac femeile
...
Cati bani am in buzunare
N-au nici fondurile Phare
Nici bancile mondiale

Trag cu cardu
Miliardu
Am mai multi bani ca Sapardu! :))))))))))))))))))))))))))))))))




Si-nca una...

Pe-ai mei dusmani as vrea sa-i vad la Prima TV
La Tradati in dragoste
Ca i-au inselat nevestele
Popa si politia tot la poarta lor sa stea
Pompierii si mascatii
Ambunata si soldatii! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))




Ba, daca maine nu canta si despre coada de la Primarie, e discriminare!

Tata Guta, filosoful luminii care esti, maine sa-mi canti asa:

Stau la coada-n la ghiseu
Pfai ce coada sa mor eu
Se plateste doar in leu
Ca-s fraieri, ei n-au BeMWeu

Haideti frati incoa ca-i groasa
E o coada puturoasa
Sa le dam un spit in gura
Si sa uite de factura!

1 opinii:

Comment by joe on 17 septembrie 2008 la 11:59

da-ti ochii peste cap si treci mai departe...

Trimiteți un comentariu