eJobs, pe patul de spital

23:34 / Publicat de ^^ /

Cel mai mare dusman al progresului e victoria. Pentru ca de fiecare data cand castigam ne lasam pe tanjeala, multumindu-ne cu o singura victorie.

Asta se intampla prea frecvent si la un nivel prea mare. Ce daca te cheama eJobs si esti cel mai mare site de joburi, tu nu poti sa te culci pe o ureche si sa nu mai furnizezi servicii de calitate? Ba da!

Si dovada o aveti aici! Sunt abonata la newsletter cu joburi doar din domeniul juridic si pana mai ieri primeam exact ceea ce am cerut. Pana cand ma trezesc cu vreo 30 de joburi in newsletter. Ma gandesc ca a plouat cu joburi juridice. :)) Si cand deschid mailul... joburi de la constructor la bucatar, numai ce am cerut nu.
Evident le-am scris relatandu-le problema. Evident n-au raspuns.
Surprinzator dupa cateva zile de "liniste si normalitate" dpdv al colaborarii noastre, vine ziua de azi cu newsletterul aferent. Care arata cam asa...








Iar daca dau click sa ma duca in pagina de pe site cu cele 30 de joburi care se "potrivesc" cautarii mele ajung aici:









Eu cred ca asta e un semn si ca e musai sa ma fac fata in casa sau zidar. Nu-i asa? :)

P.S. Trece sau nu trece eJobs de patul de spital?