Goana nebuna!

23:23 / Publicat de ^^ /

Ma simt urmarita si fugarita. Ma simt amenintata. Si uneori chiar rapusa.
O umbra neagra numita acut spirit critic incearca sa-mi loveasca spatele si sa sedimenteze-n el gena criticatului acut. De regula, inspre binele omenirii, monstrul nu reuseste sa m-atinga. De doua zile insa, de cand mi-am schimbat pantofii, fuga mea nu mai rezista.

Am fost rapusa! Balaurul criticism acut m-a atins! Drept pentru care am scris despre ciorapii pantaloni, despre imputit de bogat si parca tot nu-mi vine sa ma mai opresc. Inca nu stiu daca monstrul a reusit sa-mi implanteze gena daunatoare, stiu doar ca am mai observat o neregula si voi critica Ejobs-ul!

Daca stie careva dupa cate articole critice se poate stabili daca monstrul te-a infestat cu gena criticismului acut, sa-mi dea de veste! Promit sa nu ma vindec, ci sa dau de baut! :))