Situatia meteo

16:08 / Publicat de ^^ /

Desi parca am trecut de epoca ploii cu concursuri imbecile (gen comenteaza, posteza link- aka fa-mi trafic - si-ti dam un kkt gratis), la liman tot n-am iesit.
Pe teritoriul Romaniei contina sa ploua cu concursuri la care te poti inscrie doar dupa ce le faci putina reclama...
Cel mai proaspat - "Concurs SuperBlog 2008!"

Daca ardeti de nerabdare si nu suportati sa stiti ca un regulament de concurs vi se va dezvalui doar dupa ce parcurgeti niste pasi si indepliniti niste conditii, inscrieti-va.
La fel daca va considerati norocosi. Ce stii, poate chiar tu iesi super bloggerul galaxiei! :))) (premiu - matusa tamara in formol - cine baga mana ia si banii)

6 opinii:

Comment by joe on 20 august 2008 la 20:35

Eu am intrat in concurs pentru cateva ore...ca apoi m-am razgandit si le-am zis ca o las balta. Pare interesant si cica mai oricine castiga cateceva dar n-am chef acum sa fac pe inspirantul si pe pozitivul.

Comment by joe on 21 august 2008 la 15:36

heh, unde e post-ul cu Patapievici? :D

Comment by ^^ on 22 august 2008 la 09:54

nu-mi sta-n caracter sa vrb asa urat pt o perioada asa mare de timp.
si-n plus, nu se incadra in decor... :)

Comment by Omu' legii on 23 august 2008 la 21:13

tema asta pare asa de... cum au fetele

Comment by Omu' legii on 23 august 2008 la 21:15

si parca nu e stilu' tau, vorba celor dela "mondenii" : " la naiba, ce puii mei " :)

Comment by Omu' legii on 23 august 2008 la 21:17

si despre articol (asta pare al tau :) ), premiul de la sfarsit pare desprins din...mm, sa zic asa, din SAW 3

Trimiteți un comentariu