Despre meciul cu Olanda...

01:26 / Publicat de ^^ /

... de la Oradeanul: "Romania a aratat ca are coloana vertebrala si nu a acceptat mila Olandei".
:)))))))))))))))))))

Asta tre sa fie bancul lunii! Pe principiul "Noi n-am dat goluri caci ne-am respectat valoarea si ne-am pastrat coloana vertebrala!" Looseri am fi fost de castigam, nu? :))))

Vaaaarzaaaa! Cum era cantecul ala? :)

Etichete: ,

4 opinii:

Anonim on 20 iunie 2008 la 01:35

:|

gata, m-am decis... nu ma mai uit la fotbal

Comment by ^^ on 20 iunie 2008 la 01:55

Auzi, dar tu nu trebuia sa fii la somn?
Sau cand remarcai ora mea de culcare vroiam doar sa-mi spui ca suntem cam la fel... :)

Anonim on 20 iunie 2008 la 10:25

Cam asa ceva, doar ca mi-a picat netul pe la 2 azi-noapte :)

Comment by Omu' legii on 23 iunie 2008 la 23:00

noi suntem campioni la...luat bataie ! Deh, avem vedete, un mut, un chiv, un alea-alea, nu ne complicam noi cu chestii d-astea banale , cum ar fi sa bati Olanda, sa mergi si tu in sferturi, nuuuu, noi are valoare frateeee ! :)

Trimiteți un comentariu