Inovatii

01:32 / Publicat de ^^ /

Locatie: Bucuresti, zona Eroilor
Cand: la amiaz, in doua zile diferite
Personaje: "actorul" si niste trecatori

"Actorul" e un domn la 35 de ani, brunet, cu tenul inchis (tzigan), par scurt si negru, imbracat modest:
Scena 1

"Actorul" se afla in statia lui 104, lume in jur, in mana stanga tine niste bani, in dreapta o plasa.

ACTORUL: ton umil si totusi indraznet, curajos: Am şi eu o intrebare la dumneavoastra
TRECATORUL: Da
A: acelasi ton: Aveţi să-mi daţi şi mie 3 lei? Vreau sa-mi cumpar un abonament. Si n-am destui. Se intampla. Asta e.
T: n-am, imi pare rau.
A: 3 lei, atat, se intampla oricui. N-ai ce sa-i faci. Se poate intampla. Atat 3 lei imi trebuie si nu mai am.
trecătorul deja intoarce capul, sperand ca asa sa scape de el
A: Mi-a dat si doamna 2 lei.N-aveti? Bine. Se-ntampla oricui. Ce sa-i faci.

Scena se repeta cu cat mai multi trecatori.

Scena 2

Staţia lui 601 (50 m distanta de statia trecuta), o alta zi, la o luna-doua distanta
Actorul are o reteta medicala in mana dreapta, o plasa in stanga.

A: Buna ziua, am si eu o intrebare
T: spuneti...
A: acelasi ton umil dar totusi indraznet: aveti cumva 3 lei 70?
T: n-am.
A: se intampla. trebuie sa iau reteta asta si am fost la farmacie, nu-mi da. e pt copil.
T: n-am. imi pare rau
A: 3 virgula 7 lei. atat. se poate intampla oricui.
T: pai trebuia sa va dea gratuit
A: exact asta vroiam sa va spun. nu mi-a dat. ca noi n-avem medic de familie. n-aveti 3 lei 70? se poate intampla oricui
T: hai du-te de-aici.
A: dar de ce va enervati? se poate intampla oricui.

Nu e piesa de teatru e o realitate dramatica. Si azi, ca acum o luna-doua acest individ cersea nonsalant sume fixe. :P (acccepta totusi si mai putin). Vorbea insa atat de increzator, incat cred ca si el isi dadea dreptate... Si parea apt de munca!

Etichete: , ,

5 opinii:

Comment by joe on 26 mai 2008 la 02:17

Foarte interesant articolul. Asa e, multi se schimba in tacticile de milogeala, hotie, vrajeala, samd, iar tiganii oricum nu o sa poata fi luati in seriosi nici daca vorbesc serios cu adevarat.

Comment by Marius on 26 mai 2008 la 18:18

maine poimaine vede un film cu el

Comment by Omu' legii on 26 mai 2008 la 19:35

merita un oscar ! ca el mai sunt multi, foarte multi din pacate. Deh, ce sa-i faci, munca e grea pentru unii.

Comment by ^^ on 26 mai 2008 la 22:25

bine, am trecut si prin faza rostitului "luceafarului" sau a "mortii caprioarei" in autobuz, alaturi de mentiunea "aceasta poezie are 39 de strofe si a fost scrisa de..." , dar asta n-a fost chiar atat de fun. :)

Anonim on 27 mai 2008 la 00:28

ce coincidenţă, citesc asta după ce anunţ că am nevoie de oameni pentru un scurt-metraj :))
e o idee bună şi simplă, aş putea să o pun în aplicare desigur cu acordul autorului - cum sună? aştept răspuns pe mail

Trimiteți un comentariu