Uite ca se poate!

22:16 / Publicat de ^^ /

Ceea ce s-a intamplat azi m-a facut sa reactionez si sa-mi doresc sa fii preluat initiativa. Pe mine cea care initiative gen curatenie in Baneasa, stingeti lumina in data de X, sau ajutati o fetitza dand massul mai departe ma lasa rece.
Pentru prima data am putut afirma ca ong-istii, ecologistii mai bine spus au nu doar voce ci si cap.
A instiga la trimiterea de mesaje personale deputatilor pentru a vota modificarea legii minelor nu poate fi decat o solutie fericita.
De ce? Pentru ca e prima intiativa de acest gen si ca aproape tot ce e nou, prinde. Si pentru ca oricat de automat ar ridica mana la vot si cu cat sange rece ar devaliza conturi, majoritatea deputatilor cred ca pot fi atinsi cu un mesaj de genul "te-am votat, te mai votez, voteaza si tu insa legea asta acum". Legea reciprocitatii functioneaza.

Mesajul propus a fi trimis e asta: domnule parlamentar, va scriu in calitate de alegator care a participat pana acum la toate alegerile si care v-am sustinut prin votul meu. acum dumneavoastra aveti sansa sa votati in locul meu pentru ceva cu adevarat important: LEGEA ANTI CIANURA. va rog sa mergeti la vot si sa votati legea fara amendamente. va multumesc

P.S. Din surse situate in interiorul Palatului Parlamentului am aflat ca deputatii s-au saturat de cate mesaje au primit. Printre ele, evident si unele mai putin "ortodoxe".

Etichete:

3 opinii:

Comment by joe on 16 aprilie 2008 la 10:04

Uite, eu sunt parlamentar acum si citesc mesajul propus. "Hmm, ce e asta? nu inteleg nimic, cine a trimis-o? a...aia, da-o incolo!". Si asa ca aviz amatorilor: nu va mai milogiti ! "vai domnule, sunt o persoana buna, ma duc la vot si la biserica mereu..." da-o draq de treaba, sunt un nesuferit, un om normal si banal, vreau si eu drepturi in tzara asta!

Comment by Omu' legii on 16 aprilie 2008 la 10:08

Parlamentarii? Astia sunt niste animale aparte. Nu ii dai cu nimic pe brazda. Pentru ca lor...NU LE PASA !
Singurul lucru pe care il putem face : SA NU MAI MERGEM LA VOT ! DELOC !

Comment by ^^ on 16 aprilie 2008 la 23:24

Sau sa candidam noi...

Trimiteți un comentariu