Cum sa-ti imbunatatesti vederea!

16:52 / Publicat de ^^ /

Nu toti am ajuns sa vedem prost la apropriere sau la distanta, cu un ochi sau cu celalalt. Dar aproape toti am simtit macar de cateva ori starea aia nashpa de oboseala a ochilor din cauza statului indelungat in fata calculatorului. Si indiferent ce masura am luat... reglat luminozitatea ecranului, luat o pauza de calculator, schimbat monitor, injurat, pus ochelari, problema oboselii privirii n-am putut-o rezolva in totalitate...

Am descoperit insa de ceva vreme o metoda misto de odihnire a privirii... masarea punctelor sensibile din jurul ochilor. :) Repetati de cateva ori exercitiile facute de nenea din clipul de mai jos si si s-ar putea sa va simtiti mai bine...



Vision Training - exercitiu energizare


*Daca purtati ochelari si vreti sa nu mai aveti nevoie de ei, sau pur si simplu daca exercitiile de mai sus v-au entuziasmat, va puteti inscrie la Vision Training. Costa, dar se spune ca merita! :)

Reblog this post [with Zemanta]

Etichete: ,