Revenind la pasiuni...

00:19 / Publicat de ^^ /

Am votat si pt asta am facut cale de 230 de km (numai dus) si vreo 600 de mii cheltuiti (dus intors).
Am pierdut ore pe tren in companii nu tocmai perfecte pentru cateva momente aproape perfecte... sa pui stampila pe buletinul de vot si sa stii ca ai luat parte la alegerea parlamentarului tau. Lucru important, caci insist sa-i desconsider pe cei ce nu o fac. "N-am cu cine vota, deci nu o fac" echivaleaza cu lipsa de hotarare, cu imposibilitatea de a alege intr-o situatie grea si in consecinta cu fuga de raspundere.

Am votat si ca mine au mai facut-o inca niste milioane. Ce a iesit? Zic eu ceva mai bine decat la alegerile trecute. Daca pana acum aveam dubii cu privire la efectele uninominalului, esecul vedetelor politice de prima linie si consternarea lor m-a facut sa prefer noul sistem de vot. Caci... daca n-ai intrat in parlament de cele mai multe ori a fost pt ca inaintea ta au fost votati necunoscuti, probabil mai vrednici si mai credibili!

Evident toti politicienii scuipa si vor sa schimbe sistemul. Eu sper intr-o simpla ajustare a lui. Intr-o purificare. Uninominal pur. Cel mai votat dintr-un colegiu ia mandatul! Si atunci sa vezi dreptate... :) Apropo, ne feream de vedete si manelisti in parlament. Au intrat putini ca de obicei!Caci romanii nu sunt atat de tembeli pe cat vrem sa ii credem!

Acum dupa ce am trecut si de mirajul rezultatelor (cum se face ca iar gresesc exit-poll-urile si ca PSD iese aproape la egalitate cu PDL, cum Nastase a iesit cu Base?!), acum astept premierul si viitoarele aranjamente... Si mai astept ca macar cineva sa-si dea seama ca PNL a luat un scor bun nu datorita sistemului de vot ci datorita cresterii pensiilor si a nivelului de trai in general! Si ca pana la urma PDL-ul e cel mai smecher. De la nici 10% (la cat era cotat singur, in 2004) a ajuns la 30 si... Si totul datorita lui Basescu... aparent cel putin...