Imi place

00:34 / Publicat de ^^ /

O buna bucata de vreme n-am mai avut contact la net. Dupa "revenire" una dintre cele mai misto chestii citite a fost asta: Dacă îmi place felul tău de a fi, mă opresc într-o zi din discuţiile noastre interminabile şi îţi spun că mi-e drag de tine, că îmi place să fiu în preajma ta. (...) Şi nu mi-e doar uşor să fac asta, mă bucur chiar că o fac, pentru că cineva te place şi cred că te-ai bucura să ştii asta."

True. Asa trebuie gandit...
De ce sa te strambi si sa te feresti cand afli ca unei persoane pe care n-o placi, ii place de tine? De ce sa nu te bucuri ca felul tau de a fi, persoana ta e placuta?
De ce sa te feresti sa-i spui cuiva ca-ti place de teama de a a afla ca de cealalta parte sentimentele nu sunt la fel? De ce sa nu spui simplu imi place de tine si daca tu nu ma placi nu conteaza. Ma bucur macar ca am putut sa-ti spun ca persoana ta e placuta.