DIn ciclul dobitocii - azi Orange Romania

00:15 / Publicat de ^^ /

Dai sa-ti faci cont la ei pe site cu gandul c-o sa-ti poti cumpara credit online rapid si la pret infinit mai mic decat la magazinele din centru.

Introduci nr de telefon sa-ti dea berbecii codul de acces. Primesti pe desktop un mesaj scris cu rosu: nr orange e suspendat, deci nu-ti poti fce cont.

Incerci sa-ti creezi cont cu alt numar. Acelasi mesaj. WTF?! Nu e normal ca atunci cand n-am credit sa vreau sa imi cumpar? Imi spuneti ca n-am voie sa-mi creez cont pt ca n-am cartela incarcata (aka insemnatatea mesajului nr e suspendat) de parca nu mi-as face cont tocmai ca sa mi-o incarc!
Uite de-aia e bine pe Vodafone!

P.S. E 12 noaptea si miroase a dracului de tare a mujdei... Oamenii astia nu au somn si nici alte preocupari?! Sau a aparut un nou numar Good Food?

3 opinii:

Comment by joe on 8 septembrie 2008 la 00:34

DA!

Comment by Omu' legii on 9 septembrie 2008 la 23:50

...si uite d'aia e mult mai ieftin pe cosmoteeee. Oleee ce bine ca exista cosmoteee. Si stii de ceee?
Pt. ca doar din cauza celor de la cosmoteeee auzi mesaje de la vodafoneeee de genul 150 de minuteee si 40 de minuteee...etc. :)

Comment by ^^ on 10 septembrie 2008 la 01:55

aici ai dreptate. vodafone si orange s-au vazut constransi sa ofere multe minute moka.
dar totusi, dupa cum ziceam si azi... cosmoteul e pentru saraci (aka uneori studenti)

Trimiteți un comentariu