Schimb de vorbe

22:12 / Publicat de ^^ /

Azi am venit, tot astazi plec. Intre 2 trenuri am avut totusi timp sa ma gandesc ca...

unii ma citesc frecvent, altii ma citesc de mult, altii mai invita si prieteni sa citeasca. Pentru toti deschid invitatia la... schimb de vorbe.

Pentru ca daca obisnuiesti sa ma citesti inseamna ca... avem puncte de interes comune. Si putem dezbate.

Asadar, pentru cei cu chef de vorba, adresa de mess e-n dreapta, dati add acum :P

*Pt cei cativa din Constanta mentionez ca daca add-ul lor vine la timp am sa-mi programez vacanta "nisipoasa" cat sa-i si chelesc (ce cuvant urat) de cateva racoritoare...

3 opinii:

Comment by joe on 11 august 2008 la 18:14

am vrut sa-ti dau add, dar cand am vazut ca vrei sa ma chelesti de racoritoare m-am razgandit

Anonim on 12 august 2008 la 14:13

bine, tu nu-mi da add la timp; sunt hidratata destul :))

anyway was a joke.

Anonim on 20 august 2008 la 12:00

Wa, ce de culori la noua tema :)

Trimiteți un comentariu