Motive ca sa fugi...

09:27 / Publicat de ^^ /

Drumul n-a fost infiorator de lung si mica cearta cu ne-simtitii ce n-aveau locuri, dar stateau pe ale noastre n-a contat prea mult.
Vecinii de compartiment aveau bun simt, dar parca prea putin chef de socializare, iar baiatul care ne-a bagat in seama era "urat - poveste lunga" si ratat. Radea din orice si i se umfla pieptul de mandrie cum la 25 de ani intra anul 3 la Spiru la FR si cum facut-a el si profesionala si liceu.
Noi am ras dar nu pe atat pe cat am promis si am reusit sa adormim greu, treziti mereu fie de mirosul budei de alaturi, fie de zgomotul colegului ratat... si prost: am ajuns la constanta.
Pe baiat l-am lasat in urma desi spunea ca venise singur la mare si am plecat sa luam peronul in primire unde sa ne ciondanim un pic... mamaia sau costinesti?!

N-am ales Mamaia si cred ca am ratat trenul spre cealalta destinatie, stand pe un alt peron. Am prims oricum un altul si rezultatul a fost acelasi. Nu mai mult de juma de ora pana am ajuns.

La gazda, moldoveanca vesela, am experiementat sentimente. Am inceput cu bucuria cazarii intr-o camera decenta si am trecut 5 minute mai tarziu la consternare... cum sa pleci cateva minute si cand te intorci din 2 portofele sa lipseasca vreo 3 milioane jumate?

Plaja a fost fina si apa cam rece, crema de plaja prea si-a facut efectul uneori iar atractiile statiunii erau la locul lor... clatitele le-au facut pe fete sa renunte la mancarea sanatoasa, teatrul de vara ne-a facut sa uitam de nevoia de somn, iar drumul interminabil de nevoia de a ne proteja picioarele.

Am vazut si paradoxuri... cantina unde mancarea te costa peste 150 de mii, terasa unde spaghetele carbonara n-au nici un sos ci doar o branza si niste sunca aruncate pe deasupra.
Am vazut si cum reactioneaza lumea cand un copil mic vrea sa te joci cu el... pe tren.
Am vazut si increzuti si mincinosi.... tot pe tren. (cica nenea avea holding de firme de constructii si nevasta-sa avea sofer dar cand au sunat dupa cineva sa-i ia de la gara au aflat ca baiatul nu mai e in tura si ca... nu poate sa le faca nici o OFERTA)

A fost frumos la mare si parca n-au fost doua zile. Calmul cu care te intorci la birou te face sa crezi ca ai avut ditamai concediul, iar placerea cu care-ti amintesti cat de rosii erau ceilalti si cat de putin esti tu te face sa te-ncrezi ca ai mai "suporta" un week-end.

Hai! :)

Etichete: , ,

2 opinii:

Comment by joe on 21 iulie 2008 la 12:07

in Romania orice deplasare e o aventura la extreme...

Anonim on 21 iulie 2008 la 12:11

Era asadar mai bine sa am casa mai aproape de mare :))

Trimiteți un comentariu