Ce fac...

20:25 / Publicat de ^^ /

Timpul trece, obiectivele raman, pasiunile-si fac loc si deciziile sunt altfel decat am stabilit pe tren.
Sesiunea e aproape si totusi nu suficient in atitudinea mea.
Cei cativa pasi pana in facultate ezita sa apara des, biblioteca ziua si sala 120 seara nu prea conteaza, in schimb tastez site-uri electorale, fac bloguri, strategii si slogane. Rad mult, ma binedispun si ma motivez vazand, facand si invatand ceva nou.
A inceput campania si eu odata cu ea!

Cand am sa mai scriu pe-acest blog, in luna asta, am s-o fac "electoral". Despre campanie si candidati.

Apropo, ati vazut cat de "muci" a fost Blaga la emisiunea de marti, 8:15 de la TVR? Pesemne are un consilier fixat.... Fixat pe programe si managementul traficului. :)) Pacat ca la urma n-o sa aflam de ce a castigat (dac-o sa fie, sper ca nu) c-a vorbit robotic de programe sau c-avea un trandafir portocaliu in spate...

Etichete: ,

2 opinii:

Comment by Omu' legii on 13 mai 2008 la 22:43

Mi-e scarba de campaniile electorale din Romania

Comment by Omu' legii on 13 mai 2008 la 22:44

mai bine inveti pentru sesiune :)

Trimiteți un comentariu