Expertii

01:45 / Publicat de ^^ /

Adevarul doare mi-a spun cineva sincer pe scari cand povesteam isprava de azi. Ei bine da, adevarul a inceput sa doara! Si asta spune multe... Suntem pe o treapta inferioara a fiintei umane si asta doar pentru ca avem orgoliu. Ne placem prea mult, cu pierce-uri, cu urechi de elefant, cu freze de cocosi, cu brate accesorizate cu posete prada, cu miros chanel si bronz de la solar si asta-i tot.
Noua ne sta beton in masina rosie, in fata tv-ului, scobindu-ne in nas, plangand ca proastele dupa un el paros si mincinos, injurand printre flegme dupa o ea mascata de machiaj si mai nou de patul altuia. Noua ne tin de cald ironia si prostia si parca "nu pot-ul" care ne-nconjoara ne da o aura mai kinki! Si asta e beton.
Si de curand am jurat sa nu schimbam nimic nici pt. ochii din cap. Yess! Ce funny e! Mediocrii dar cu vise, cu planuri ce tin doar 3 secunde, "jur sa nu mai pup tigara... pana data viitoare", ineficienti dar mari experti, "eu stiu sa slabesc dar de 3 ani ma chinui ca proasta".

Va ador! Stimati concetateni de teapa mai sus prezentata, va ador si v-am facut statuie. Si daca as putea jur pe rosu ca v-as da si Nobel.
Refuzati sa va recunoasteti medicoritatea, defectele si problemele si va dati experti. Si daca cineva va spune adevarul va suparati intens. Cum sa nu va iubesc? Voi sunteti viitorul!

P.S. Daca s-a intrebat careva de ce s-a inventat diplomatia, ei bine s-a inventat pt. unii ca astia care se cred mari genii si vedete si daca le spui cat de nasoli sau ciufuliti sunt te dau afara din viata lor "beton".

Era o vorba "Hai, pa!"
Ceva sa ma inveseleasca...

Etichete:

1 opinii:

Comment by Omu' legii on 27 martie 2008 la 09:21

Eu am reusit sa ma las de fumat. Ole !

Trimiteți un comentariu