Resigilate de la Emag. Yeah. right! :))

18:03 / Publicat de ^^ /

Se da acest "mirific" spot...



Resigilate de la Emag - Ketchup
Vezi mai multe video Haioase »

Si apoi se adauga o intrebare... Chiar e carea intr-atat de idiot incat sa ii creada?

WTF, cica se iau 2 proiectoare... NOI... fara NICIO diferenta. yes, right! si eu ar trebui sa te cred pe cuvant? nu-ti demonstreaza ca merg, nu le pune in functiune, nimic... ti le arata din fata unul cu parul cat China si care in mod artificial indoapa hot dog-ul si eu ar trebui sa il CRED.

Bai frate, cata mostra de credibilitate! Si cata marketingul... deh, acum nu se mai numesc second hand acum le zice resigilate. Acum nu mai recunosc ca le vin produsele stricate inapoi si dupa ce le repara le vand din nou... nope, de ce sa recunoasca, sa le scada profitul in prag de criza?

Hai mai bine sa arunce cu banul intr-o agentie de publicitate sa le tranteasca niste spoturi si sa fraiereasca lumea!

Caci noi cu siguranta cand o sa vrem sa ne luam un laptop nou si iubita o sa ne traga de mana ca-i prea ieftin, o sa rostim usurati: stai draga linistita, nu e teapa, e mai ieftin pentru ca mai adineauri a varsat unul ketchup pe el! :))

P.S. Logic vorbind, daca era un proiector NOU, cum sa apuci sa dai ketchup pe el, nu trebuia sa fie IN CUTIE, SIGILAT?

4 opinii:

Comment by galani on 29 decembrie 2008 la 01:52

Saptamana trecuta, precis pe 24 am fost la emag cu unul din cei mai buni prieteni ai mei. Vroia sa isi cumpere laptop si pusese ochii pe un dell (al carui model ma indoiesc ca te intereseaza) resigilat. Nou costa 42 de milioane, resigilat era vreo 28. Daca iei in considerare faptul ca a facut factura pe firma maica-sii (deci si-a recuperat tva-ul), a platit pe acel laptop vreo 23 de milioane. De la 42. E o diferetnta.
Motivul pt care a vrut sa vin cu el a fost faptul ca (oarecum) ma pricep la chestiile alea de le zice calculatoare si a vrut sa il verific on the spot. Era ingrijit (avea doar o singura zgarietura mica), intr-un ambalaj resigilat. Cei de la emag ofera garantie redusa la jumatate (1 an). Sincer, mi se pare un deal bun, atat pt ei (care scapa de produsele pe care le expun) cat si pt clientii care sunt dispusi sa accepte asta.
Sunt de acord cu tine, insa, in ceea ce priveste stupizenia reclamei. Dar na, departamentul de marketing de la emag nu a fost niciodata unul excelent(se vede asta din exterior), iar cel de PR a fost mereu la pamant. Dar, stai asa, departamentele astea nu se ocupa (direct sau indirect) si de promovarea brandului? Hmmm...

PS ma scuzi daca nu am niciun sens. 2am, after cognac. dar a trebuit sa comentez acum, ca imi pierdeam ideea.

Comment by Illuminatus on 29 decembrie 2008 la 14:09

Deci domnul galani dupa ce vine pe la mine si bea...se apuca de comentat. Bun. Revenind.

Ideea nu e neaparat rea. E chiar ok. Reclama insa e penibila chiar. Rau de tot. E clar ca produsele cumparate din gama 'resigilate emag' vor avea zgarieturi sau chestii de genul. Ramane de vazut cata lume se va plange pe viitor de ele.

Anonim on 20 martie 2009 la 12:39

am dedicat un site exclusiv produselor resigilate de la eMAG - resigilate.ro

Anonim on 17 aprilie 2012 la 14:54

mi se par inspirate reclamele… simple si la obiect. evident ca ele nu trebuie percepute ad litteram… pana la urma succesul unui spot publicitar consta tocmai in subtilitatea cu care reuseste sa transmita mesajul dorit. iar daca mesajul e si adevarat, atunci nu poate decat sa-mi placa si mai mult reclama. de la lansarea reclamelor si pana in prezent, am cumparat 6 produse resigilate, de care am fost extrem de multumit. prin urmare, le pot confirma veridicitatea.

Trimiteți un comentariu