Pentru cine scrii?

17:43 / Publicat de ^^ /

"Daca sunt abonatul vostru ar trebui sa-mi dati ceea ce mi-ati promis" spunea Ionut contrariat de faptul ca bloggeri pun prea multa politica pe blog conluzionand drastic: "Cred ca bloggerii nu ma mai vor ca cititor".

Eu cred insa ca... depinde pentru cine scrii. Simpla inserare a unei optiuni de abonare nu creeaza promisiunea ca de-acum incolo vei scrie articole la fel ca celelalte. Optiunea de abonare nu creeaza o obligatie pentru tine autor, de a pastra linia si temele blogului, si in general nu creeaza o obligatie de a satisface dorintele si nevoile cititorului. Optiunea de abonare e o facilitate pe care o oferi cititorilor... facilitatea de a te urmari in parcursul tau ca blogger.

De principiu a scrie implica o doza de libertate... scriu pentru ca ma face sa ma simt bine, scriu pentru ca imi place, scriu pentru ca vreau. Faptul ca mi-am facut scrierile publice sau ca te-am lasat sa primesti articolle mele de indata ce le scriu nu poate sa-mi rapeasca din libertatea de a fi eu, de a scrie ceea ce vreau! La fel cum faptul ca cineva s-a indragostit de mine cel de acum nu poate sa-mi rapeasca din libertatea de a fi cum vreau, de a ma schimba mai apoi!

Si asta pentru ca... traiesc pentru mine, pentru a ma multumi pe mine! Insist sa cred ca daca voi face lucrurile incat sa ma multumeasca pe mine, ele vor multumi si pe altii! Si nu cred ca poti sa cunosti intr-atat de bine dorintele celorlalti incat sa incerci sa scrii pe gustul lor si sa iti si reuseasca perfect.

Si-apoi mai e o problema... uneori e nevoie de inovatie, de deschizatori de drumuri. Si asta nu se obtine oferind doar ceea ce si-a dorit celalalt pana acum. Ci ceea ce si-ar putea dori de-acum in colo

Oricat de mult ti-ai dori sa fii alaturi de ceilalti si sa-i ajuti, o bruma de individualism e ceea ce te-ajuta sa o faci cum trebuie!

De aceea e bine sa scrii pentru tine...

(excludem evident blogurile tematice si in general comerciale care te anunta din start ce au sa-ti ofere)