Cum se vede Dumnezeu...

01:19 / Publicat de ^^ /

Aici se "cearta" lumea pe teme "dumnezeiesti".
Acum cateva zile m-am gandit si eu la asta, dupa o discutie purtata cu niste fane infocate ale religiei. Pacat ca n-au fan club!
Ceea ce de obicei era o discutie pe care o porti si simti cum pierzi timpul, caci interlocutorul e mai ceva ca omul cu cap patrat, acum cateva zile a fost chiar fun.
Am simtit cum ma detasez net de restul si cum religia indobitoceste (lucru ce teoretic il stiam si-l afirmam, dar sa-l vad practic fu mai tare). Am aflat ca Dumnezeu nu greste niciodata si ca rau it faci tu singur dar bine iti da Dumnezeu. Adica... esti un mic gunoi (am tradus eu) devreme ce numai rele poti face de capul tau...

Am mai aflat de duhi sfinti care se intrupeaza la botez sau la 14 ani (ca cica de-abia atunci pricepi cu ce se mananca), depinde de religie (ortodoxism sau catolicism) si alte chestii care de importante ce sunt nu le-am mai retinut.
Si am concluzionat detasat ca religia te sperie si te inhiba. Pai sa nu indraznesti tu sa mai fii obiectiv de frica de a nu spune prostii? Sa incepi sa crezi ca esti atat de mic si de prost incat tot ce-i rau creezi tu si tot ce-i bun primesti asa, de mila, cum ar veni?

Aaaa... si ca relele din viata ta sunt incercari de credinta :)) de parca cineva acolo sus n-ar avea ce face decat sa-si imagineze proble trasnite pentru tine... (probabil ca sa-si exerseze imaginatia)

Pai de-asta nu progresam! Ca ne e frica sa fim obiectivi si sa gandim liber.
Cica... "daca ai crezut si nu s-a adeverit existenta lui Dumnezeu nu pierzi nimic, dar daca n-ai crezut si Dumnezeu exista atunci ai pierdut tot". CLAAAR! Ce ditamai jaluzelele aveti pe ochi!

Din start ati pierdut posibilitatea de a avea o viata cu adevarat libera. Sa crezi de frica, asadar?! Dar daca s-ar zice ca facand tumbe de 4 ori pe zi si mancand doar radacini de copac si frunze de brustur la sfarsitul vietii o sa prinzi aripi, ati face toate astea? Si daca le-ati face si nu s-ar intampla minunea, oare ce-ati pierde? O viata normala?!

Vorba aia urata... "dăăăă".

P.S. Eu contest toate inloriturile, nu ideea de Creator in sine. Contest duhi, isusi, marii, posturi, ape si vinuri ca paini si trupuri de dumnezeu, sentimente de mila si smerenie si BIBLII!!!

Etichete: , ,

5 opinii:

Comment by joe on 15 iunie 2008 la 17:33

Religion Sucks :)

Anonim on 15 iunie 2008 la 18:48

Ohooo, acolo nu e cearta, uite aici ce 'fani' infocati (la comentarii): http://icehot.wordpress.com/2007/02/27/basmul-cu-dumnezeu/

Anonim on 16 iunie 2008 la 03:12

fara legatura cu subiectul... tu dormi noaptea? ca vad ca toate posturile tale sunt scrise noaptea... foarte tarziu de obicei :)

Comment by ^^ on 16 iunie 2008 la 10:58

da... dorm noaptea americanilor. ;)

Anonim on 17 iunie 2008 la 00:49

Iar nu dormi? :)

Trimiteți un comentariu