"Fara intrebari, va rog!" :))

03:57 / Publicat de ^^ /

Pe la 1 marsaluiam pe o strada denivelata rau undeva in buricul targului pe la Aviatorilor. De gropi ce erau nici nu mai stiu daca era pavata, sau pur si simplu "asfaltata", purtand intr-insa o vesnica recunostinta dezastrului de la Hiroshima si Nagasaki.
Am ajuns cu intarziere, nimerind mai intai prost in capatul opus al strazii si-am ezitat. Sa intru chiar daca-i si 10? Si... daca e mare firma si are interfon, oare de ce nu si functioneaza?
Am intrat elegant si-am asteptat placut surprinsa de interior. Occidental. Cu toate astea... cu mentalitatile cum stam?
Ne mutam in sedii noi, pe zi ce trece inventam noi mijloace de izolare a peretilor, de tras cablurile prin ziduri, de mixat aerul rece cu cel cald, de invartit balerine in fantani arteziene, dar noi, ca oameni ramanem aceeasi. Am ramas undeva departe in timp, furati de mirajul partii materiale.
Cum altfel se explica urmatoarea situatie: buna ziua, bine v-am gasit, ce asteptari aveti de la noi, de ce ati aplicat, am vazut ca stiti sa... da, bun, bun, iham... bun, dumneavostra daca aveti cumva intrebari pentru noi...
Ce zici tata? Adica am venit la interviul pentru jobul in anuntul caruia nu scrie mai nimic ca deh asa e moda pe e-jobs, la firma al carui site e bineinteles "subdezvoltat" si nu zice iar nimic si tu ma intrebi de toate si la urma asa... ca sa fie. Dvs. aveti intrebari? Pai da, normal! Ca nu vin sa semnez contractul de adeziune. Am si eu ca potential angajat niste asteptari.
Sau ce, vroiai sa ramana asa? Voi ma mai cautati daca m-ati placut si tot in mod unilateral, de unii singuri, stabiliti si cat imi dati si ce-o sa fac si... poate ce mananc la pranz...
Ajungi sa te simti partea slaba din contract si nicidecum partea egala venita la negociere. Caci daca esti inca student, sau nou venit intr-un domeniu e clar, nu stii nimic! Si nu meriti cat face munca ta ci cate zile ai in spate... adica vreo 5 centi, daca s-ar putea.
Ei bine, asta metoda de a maximiza profitul! Pacaleste prostul! Ia tot ce poti din el, ca-i nevoit sa suporte... Si sa-i ia dracu pe aia care au inventat salariul minim ca limiteaza bunatate de metoda de jupuit piei!
Totusi... eu cred ca nu-i suficient! Si pt. asta propun sa ne dati salarii si in functie de cat de lung e parul, caci parul lung ocupa mai mult loc in spatiu si aerul o sa circule mai greu astfel incat aparatul de aer conditionat va consuma mai multa energie. Si daca se poate, data viitoare cand ma chemati la interviu nu ma lasati nici macar sa pun intrebari, ca sunt mica de-naltime si trebuie sa cresc sa v-ajung la nas!

Etichete: ,

2 opinii:

Comment by Omu' legii on 15 martie 2008 la 10:39

iti dai seama ce salariu ar fi dat daca nu exista cota asta numita "salariu minim" ? eu chiar sunt curios

Comment by Omu' legii on 15 martie 2008 la 10:42

de 8 martie ti-am zis "La multi ani" ? daca nu, iti zic acum : La multi ani ! ...si un Paste fericit! ( in caz ca uit atunci ):)

Trimiteți un comentariu